Menu Luk

En kirke er ikke en bygning. Ordet ”kirke” betyder forsamling. Søndag formiddag samles kirken på tværs af generationer for sammen at opleve Guds nærvær. Vi holder ikke gudstjeneste. Vi fejrer gudstjeneste. Vi fejrer virkeligheden: Gud, Kristus, Helligånden, kærlighed, glæde, fred, liv, håb, godhed, tilgivelse, frihed, tillid, trøst, fællesskab, opmuntring, styrke og generøsitet.

Vi lykkes med at være en relevant ramme om moderne Kristus-tro, når du ser det store billede. Når du opdager din betydning i Guds store fortælling. Når du får mod og plads til at stille de store spørgsmål. Når Gud og mennesker mødes.

Når vi mærker, at frihed, kraft og mod er noget, Helligånden skaber i os og imellem os. Det er en virkelighed, vi gerne vil fejre og dele med alt og alle.

Før gudstjenesten: Bøn i kirken ½ time før gudstjenesten.
Efter gudstjenesten: Kaffe / te / sødt – og samtale og forbøn efter behov