Menu Luk
Engagement

Alle mennesker har evner, egenskaber, gaver og talenter. Vi tror, Gud har skabt os sådan til gavn for andre. Vi er et fællesskab, der bygger på frivilligt engagement. En almindelig forening ”sker”, når mennesker tager sig sammen og gør noget. En kirke ”sker”, når Gud bringer os sammen og gør noget i os, mellem os, gennem os. Ved at engagere os, udvise ansvar og kærlighed og ved at samarbejde med Gud og hinanden følger vi egentlig bare Guds eksempel.

Ansvar ved gudstjenester & arrangementer:
Seneste opdaterede version findes på Google Drivehvis du er tilmeldt gruppen.

Ansvar for kaffe & rengøring:

Adresseliste:
Download: PDF | WORD

Kontakt Gitte Thomsen for yderligere detaljer vedrørende gudstjenesteplanlægning.

Ansvar for kaffe & rengøring: